Ваш кошик зараз порожній!
Політика повернення
Політика повернення
Наша політика відшкодування та повернення діє протягом 14 днів. Якщо після отримання товару минуло 14 днів, ми не можемо запропонувати вам повне відшкодування або обмін.
Щоб мати право на повернення, ваш товар має бути невикористаним і перебувати в тому самому стані, в якому ви його отримали. Він також повинен бути в оригінальній упаковці та з оригінальною біркою.
Щоб завершити повернення, нам потрібна квитанція або підтвердження покупки.
Існують певні ситуації, коли відшкодування не надається:
- Будь-який товар не в початковому стані, пошкоджений з причин, не пов’язаних з нашою помилкою.
- Будь-який товар, який повертається більше ніж через 14 днів після доставки
Повернення коштів
Після того як ваше повернення буде отримано та перевірено, ми зателефонуємо або надішлемо вам електронний лист, щоб повідомити про те, що ми отримали ваш повернутий товар. Ми також повідомимо вас про схвалення або відхилення вашого відшкодування.
Якщо вас схвалено, ваше відшкодування буде оброблено і кошти будуть автоматично повернені на вашу банківську картку.
Запізнілі або відсутні повернення коштів
Якщо ви ще не отримали відшкодування, спочатку ще раз перевірте свій банківський рахунок.
Потім зв’яжіться з компанією, яка видає банківську картку, може знадобитися деякий час, перш ніж ваше відшкодування буде офіційно отримане.
Далі зверніться до свого банку. Часто потрібно деякий час на обробку, перш ніж опублікувати відшкодування.
Якщо ви зробили все це, але ще не отримали відшкодування, зв’яжіться з нами за електронною адресою return@kepi.com.ua.
Товари для продажу
Кошти можуть бути повернуті лише за стандартними цінами. Розпродажні товари не повертаються.
Обмін
Ви можете замінити товар який не має слідів носки та пошкоджень протягом 14 днів із дня отримання замовлення. Для цьго напишітьь нам на поштову скриньку return@kepi.com.ua
Повернення
Щоб повернути товар, ви повинні надіслати його на адресу із якої Ви його отримали.
Ви несете відповідальність за сплату власних витрат на доставку для повернення вашого товару. Вартість доставки не повертається. Якщо ви отримаєте відшкодування, вартість зворотної доставки буде вирахувано з вашого відшкодування.
Залежно від того, де ви живете, час, який може знадобитися для того, щоб ваш обмінений продукт дістався до вас, може відрізнятися.
Потрібна допомога?
Зв’яжіться з нами за адресою return@kepi.com.ua або за номером +38(095)5777-076, якщо у вас виникнуть запитання щодо відшкодування та повернення.
